Friday, April 13, 2007

كلام تي شيرتات


الموضه بتاعه الشيرتات دايما بتطلع بكل جديد


وفيه ناس كده مخها تعبان بتشتري الحاجات الماركات ومش بيهمه شكلها عليه


لا والمصيبه انه ساعات مش بيبقي فاهم مكتوب عليها ايه

احنا بقي بتوع ابو اتنين ونص تعالي بص

قررررب قررررب قررررب

والتيشيرتات بتعبر عن صاحبها وبتتكلم بشخصيته


فيه منها الرومانسي





هو ده الحب الحقيقي



فيه منها المضحك


لا ومش اي هزيمه والله ده انت قمت بالواجب وزياده



ابقي دايما خلي الناس اللي بتعزهم علي ايدك الشمال وانت ماشي


مخلص علي علبتين بامبرز في قعده واحده
ولد بلطجي

ابو الولد


عندك حق

اهاا واضح طبعا

(احتمال تكون ام الولد)


وفيه منها السياسي





حبيب الشعب





حب بجد مش هزار يعني






الراجل محبوب فعلا يعني مش اي كلام

------
وفيه بقي اللي عامل زي نشره الاخبار



ناقص يكتب قصه حياته عليه

-----------------------



هبل علي الجبل

ده هيوفر عليك كلام كتير وانت راكب المواصلات العامه
او وانت بتخلص اي ورق في المصالح الحكوميه


ا


اوعي تلبس تي شيرت عليه الكلمه دي احسن كلمه قبيحه


لو كده انا عاوز اعمل حادثه هعهعهع


مش بالكلام


المهم تخليها جوا قلبك دايما مش بس كلمه علي تي شيرت

20 Comments:

Blogger ALiaa said...

حلو أوي يا علول بالذات بتاع المواصلات و الأوراق الجكومية و التاني بتاع الأنوريكزيا

12:11 PM  
Blogger layal said...

تي شيرت نشرة الاخبار غريب
يعني الواحد يقف ويقراه ؟؟؟
عجبتني تي شيرتات بوش

1:27 PM  
Blogger كلبوزة لكن سمباتيك said...

فعلا عندك حق

1:55 PM  
Blogger عالمى ازرق said...

اللى بيلبسوا الحاجات دى فى الاخر يستغربوا هى الناس بتبصلهم مليا مليا ليه
بس رابع واحد اللى مشكله .. له مناسباته برضو
طيب انا هستنى الحاجات الشتوى بقي انقى منها
مش كل اللى يعلق له تشيرت برضو

2:55 PM  
Blogger حصان بري said...

تي شيرتات لذيذه ياعلول
بس فيه منها اللي مايتجمعش مع لفظ الجلاله
انا قلت بس افكرك لو ماخدتش بالك
وعموما فكره جامده جدا للبوست

5:17 PM  
Blogger reri said...

ههههههههههههههه
الهبل له ناسه... ناس هبل... ربنا يشفي

سلاااااااااااام

6:25 AM  
Blogger حسام مراد said...

انا والله زعلت انك ماجبتش تى شرتات كتير وكنت تتكلم عنهم اكتر
اناممكن اجيبلك تى شيرتات كتير من بورسعيد بس كنت تزمر قبل ما تتقفل وتروح عليها
بس جامده يا معلم ووصف شغال اوى

حسام مراد
شغال
سلاااااااااااااام

6:33 AM  
Blogger khaled said...

علوووووول انا ما بوجعش دماغى فى الكلام ده
لان دوول شعب مصرى وموش فاضى يقره

5:48 PM  
Blogger ba7re said...

جميلة جدا فكرة التدوينة دى
و عجبنى كام تيشيرت كده
بس زى ما قالك حسام
احنا فى بورسعيد عندنا التيشرتات على كل شكل و لون
و احتمال تلاقى تشيرتات مكتوب عليها اسم مدونتك مين عالم

7:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

حلو اوى يا علول
بجد فى كام تي شيرت يهلكو من الضحك مع تعليقاتك
لا بجد حلو اوى
البلوج بتاعك لذيذ وعجبنى موضوع عمرو خالد اصل انا كمان سمعت التسجيل ده...ربنا يهدى
سلامى ليك:)

11:48 AM  
Blogger يا مراكبي said...

الموضوع جميل بس كنت هتوديني في داهية .. أنا فاتح النت وحواليا الشعب الأمريكي كلة في مطعم هنا في نيواوريانز .. كويس إني قلبت صور التيشرتات بتاعة بوش دي بسرعة قبل ما حد يشوفها ويرحلوني

هههههههههههه

تحياتي ليك

8:48 PM  
Blogger حصان بري said...

trrrrrrrrrrrrn
u've been tagged yA basha

4:11 PM  
Blogger Ahmed EIssa said...

جديدة جديدة جديدة موووت
تحياتي يا علول بوست جامد

4:42 AM  
Blogger tamer afify said...

موضوع حلو جدا

بعد كده الناس هتوفر على نفسها الكلام واللي عاوز يقول حاجة يكتبها على تي شيرت وخلاص
تحياتي

5:14 AM  
Blogger MaMaDo said...

جمده اوى الصور و فعلا باين ان الكلام الى بيبقى مكتوب على التى شرتات
مقصود الواحد زمان كا بيشتريه و هو مش فاهم حاجه
بس الوقتى عرف

5:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

عندك حق وتعليقاتك تحفه اوى خاصة بتاع الواد الصغير وامه والراجل ده الى شبه الخنازير

2:18 PM  
Blogger حقى اهرتل said...

انا كنت من غير الصحاب صاحب قلق
وكنت عايش ف الحياه ع المفترق
مين اللى قال انك هتقدر تنتفض
من غير ما حد يشد ايدك م الغرق

4:23 AM  
Blogger مدونة كسبان said...

الحمد لله
مبحبش البس اى حاجه مكتوب عليها أى حاجه
عموما مدونتك فعلا جميله

6:27 PM  
Blogger Mony The Angel said...

loooooooooooollz :D
nice bgad :D

6:49 AM  
Blogger Anas said...

موضوع جدا حلو ومشكور اخوي على فكرة انا كان عندي تي شيرت بعد فترة اكتشفت معنى العبارة وطلعت بتخزي
تقبل تحياتي :)

6:55 AM  

Post a Comment

<< Home